Προκειμένου να επαληθευτεί η χθεσινή «ΣΥΓΝΩΜΗΣ» του ΠΘ και η ανάληψη πολιτικής ευθύνης για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, θα πρότεινα αυτή να συνοδευτεί με τα παρακάτω:
1. Να κλείσει παρ’ αυτά ο ΟΣΕ και να συγκληθεί συμβούλιο πολιτικών αρχηγών που θα αποφασίσει αν θέλουμε σιδηρόδρομο στη χώρα, τι ιδιοκτησιακής μορφής και πως θα διασφαλιστεί ο δημόσιος χαρακτήρας του. Παράλληλα να καταγγελθούν οι συμβάσεις πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Ιταλική FSI το 2017 και η επέκταση της επι θητείας Καραμανλή. Οι επιβατικές αμαξοστοιχίες να λειτουργήσουν μόνο όταν θα πληρούνται όλοι οι όροι ασφαλείας και ελέγχου τους συστήματος κι έως τότε να αναλάβει η Hellenic Train την μετακίνηση των επιβατών με λεωφορεία.
2. Ο κος Ντογιάκος να καλέσει ΚΑΤ ΑΡΧΗΝ όλους τους διατελέσαντες Πρωθυπουργούς και Υπουργούς Μεταφορών από το 2000 μέχρι σήμερα και να συνταχθεί πόρισμα με τις ενέργειες και τις παραλήψεις ανά θητεία, το οποίο θα δημοσιευτεί πριν τις επικείμενες εκλογές μαζί με τις καταγγελίες για παραβάσεις καθήκοντος.
3. Να δοθεί στην δημοσιότητα το πόρισμα της Ευρωπαϊκής εισαγγελίας και του ελεγκτικού συνεδρίου για την σύμβαση 717/2014 καθώς και όλες οι συμβάσεις από το 2007 για την «ανάταξη και αναβάθμιση του συστήματος σηματοδότησης και τηλε-διοίκησης» και να επιστραφούν ποσά από εταιρίες-αναδόχους που έχουν ζημιώσει τον εθνικό και ευρωπαϊκό προϋπολογισμό.
4. Να επιστραφούν στο δημόσιο όλες οι εισπράξεις των καναλιών και των ραδιοφωνικών σταθμών από διαφημίσεις που ανέβηκαν κατά την προβολή του δυστυχήματος με ανάλογη πρόβλεψη και για τις μελλοντικές.
5. Να υποχρεωθούν όλες οι ιδιωτικές εταιρίες κινητής τηλεφωνίας να καλύψουν το σύνολο των δικτύων μεταφοράς της χώρας ώστε να υπάρχει δωρεάν πρόσβαση στο Internet και σε κλήσεις παντού.
6. Σε συνεργασία με τους ιδιοκτήτες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram, Twitter κοκ) να κατεβαίνουν όλες οι αναρτήσεις που σπιλώνουν την μνήμη των νεκρών -καθώς και κάθε νεκρού από καταστροφή ή εθνική κρίση- ή τους εργαλειοποιούν για κομματικά οφέλη.
7. Να γίνει στο τέλος του τρέχοντος μήνα παρακράτηση μέρους της μισθοδοσίας όλων των δημοσίων υπαλλήλων και των υπαλλήλων του ευρύτερου δημόσιου τομέα με πρόβλεψη αυτό να επαναλαμβάνεται κάθε φορά που θα συμβαίνει μια εθνική καταστροφή, ως παραδοχή έμμεσης συνυπευθυνότητας του δημοσίου.
8. Να συσταθεί υπό τον ΑΣΕΠ επιτροπή εμπειρογνωμόνων που θα εξετάσει όλα τα οργανογράμματα των υπηρεσιών και των οργανισμών και να προχωρήσει με κατ’ επείγουσες διαδικασίες, μετατάξεις από γραφεία σε υπηρεσίες πρώτης γραμμής με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον και την εθνική ασφάλεια, με την ανάλογη προ απαιτούμενη εκπαίδευση και πιστοποίηση σε κάθε υπάλληλο.
9. Να συσταθούν ανεξάρτητες αρχές για την αξιολόγηση όλων των υπαλλήλων θέτοντας ως ύψιστο κριτήριο το λειτούργημα για την προάσπιση του δημόσιου και εθνικού συμφέροντος που να συνοδεύεται από επιβράβευση. Να υποχρεωθούν όλα τα δικαστήρια σε άμεση έκδοση αποφάσεων που αφορούν σε επίορκους που θα πρέπει να παύονται απ’ ευθείας από τα καθήκοντα τους.
10. Να καταργηθούν όλες οι ρυθμιστικές και ανεξάρτητές αρχές καταλογίζοντας στα απερχόμενα διοικητικά συμβούλια ευθύνες για την μην έγκαιρη και αποτελεσματική τήρηση μέτρων ασφαλείας και προστασίας του δημόσιου συμφέροντος. Να επανα-συσταθούν με την πρόβλεψη συμμετοχής στα διοικητικά τους συμβούλια και πολιτών χωρίς αμοιβή, με ετήσια εναλλαγή.
11. Να αποζημιωθούν όλες οι οικογένειες των θυμάτων με τα μέγιστα ποσά από την Hellenic Train και το Κράτος σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο Άρθρο 13 του ΕΚ 1371/2007 και κατά παράβαση της απόφασης 93662/821/27.12.2019 που εξαιρεί το σύνολο των υπηρεσιών σιδηροδρομικής μεταφοράς από ανάλογες αποζημιώσεις αποδίδοντας ευθύνες στον Υπουργό που την υπέγραψε!
12. Να ανεγερθεί, δημοσία δαπάνη μνημείο με τα ονόματα των αδικοχαμένων θυμάτων στον τόπο του δυστυχήματος με την επιγραφή ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ κα να καθιερωθεί η 28η Φεβρουαρίου ημέρα εθνικής μνήμης!
06.03.2023
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου